Αρχική Ενημέρωση Αγώνες Αποτελέσματα Άρθρα Προϊοντα & Υπηρεσίες Φωτογραφίες Βίντεο
High5 NSCoaching Kasimis Training X-treme Stores Top Cycles Triathlon
Άρθρα
21 Δεκ 18 ← πίσω

Πρέπει να μένω στις αερόμπαρες όλη την ώρα όταν κάνω προπονητήριο;

Πρέπει να μένω στις αερόμπαρες όλη την ώρα όταν κάνω προπονητήριο;

 

Είναι ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να σκεφτείς καθώς θα περάσεις αρκετές ώρες πάνω στο προπονητήριό σου και φέτος τον χειμώνα.

 

Σίγουρα δεν πρέπει να είσαι όλη την ώρα στις αερόμπαρες. Η αεροδυναμική στάση επιβαρύνει το σώμα σου και συγκεκριμένα την οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης, τον αυχένα και τους ώμους σου. Ξοδεύοντας πολλή ώρα στην αεροδυναμική θέση μπορεί να σε προδιαθέσει σε πόνο σε αυχένα και πλάτη, που είναι 2 από τους 3 πιο συχνούς τραυματισμούς στην ποδηλασία.

 

 Η αεροδυναμική θέση δημιουργήθηκε για να μειώσει τις αντιστάσεις χωρίς να δοθεί ιδιαίτερη σημασία για το τι γίνεται στο σώμα ενός αθλητή. Όταν είσαι σε αεροδυναμική θέση, η παρατεταμένη κάμψη αυξάνει την καταπόνηση και την ασκούμενη τάση στις οπίσθιες δομές της σπονδυλικής στήλης, ενώ ταυτόχρονα αυξάνονται οι συμπιεστικές δυνάμεις στις πρόσθιες δομές της σπονδυλικής. Οι αθλητές που δεν έχουν αρκετή ευλυγισία στην οσφυϊκή και θωρακική μοίρα – ή έχουν αδυναμία στους ώμους- μπορεί να κουράζονται πιο γρήγορα, αυξάνοντας και τις πιθανότητες για κάποιον τραυματισμό.

 

 Αντί να αυξάνεις την πίεση στο σώμα σου με το να κάθεσαι στην αεροδυναμική θέση όλη την ώρα, χρησιμοποίησε το προπονητήριό σου για να γίνεις πιο δυνατός: χρησιμοποίησε από όλες τις στάσεις, μιμούμενος τι θα έκανες σε έναν αγώνα. Περιοδικά τσέκαρε και τη θέση του κεφαλιού σου. Είναι το πηγούνι σου στη σωστή θέση; Είναι ο αυχένας σου σε ουδέτερη θέση για να μην τον επιβαρύνεις; Μπορείς ακόμα και να φοράς το κράνος σου όταν κάνεις προπονητήριο για να ενδυναμώσεις τους μύες του αυχένα σου, κάτι που θα σε βοηθήσει να αποφύγεις την κόπωση όταν ποδηλατείς έξω. Εξασκήσου να κρατάς τη μέση σου σε οριζόντια θέση, από το να αφήνεις τους ώμους σου να πέφτουν μπροστά. Πιέζοντας προς τα επάνω με τα χέρια σου θα ενεργοποιήσεις τους μύες που σταθεροποιούν τη σπονδυλική σου στήλη.

 

 

Η ικανότητά σου να κρατήσεις την αεροδυναμική θέση σε έναν αγώνα μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ της πρώτης και της 20ης θέσης, αλλά όλα τα καλά πράγματα είναι καλύτερο να γίνονται με μέτρο. Περνώντας πολύ χρόνο στις αερόμπαρες έχεις την πιθανότητα να διαλύσει το σώμα σου και να τραυματιστείς.

 

 

Πηγή:www.triathlete.com

Συγγραφέας: Dr. Edwards/ Μετάφραση- Επιμέλεια: Μαυρογιάννης Άγγελος

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Σχόλια αναγνωστών
POWERMAN GREECE

Garmin FR family

Pontevedra Multisports

Swimming Shop

Zone3

Energy Races

Triathlon Hellas

nutrinews

Το trinews.gr είναι ένα portal αφιερωμένο στο τρίαθλο, με ειδήσεις, αγώνες και άρθρα - Όροι Χρήσης - Επικοινωνία: info [at] trinews [dot] gr

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - FitnessPulse.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News