Αρχική Ενημέρωση Αγώνες Αποτελέσματα Άρθρα Προϊοντα & Υπηρεσίες Φωτογραφίες Βίντεο
High5 NSCoaching Kasimis Training X-treme Stores Top Cycles Triathlon
Άρθρα
30 Οκτ 18 ← πίσω

Πώς να μάθεις να κολυμπάς παίρνοντας ανάσα κι από τις 2 μεριές

John Wood, Μετάφραση/ Επιμέλεια: Μαυρογιάννης Άγγελος

Πώς να μάθεις να κολυμπάς παίρνοντας ανάσα κι από τις 2 μεριές

 

Δυσκολεύεσαι να παίρνεις ανάσα κι από τις 2 μεριές στο ελεύθερο και έχεις λίγο χρόνο να προπονηθείς σε αυτό; Να μερικά χρήσιμα tips από τον John Wood.

 

«Το πρώτο πράγμα που θα πω είναι ότι το να αναπνέεις κι από τις δύο πλευρές (δηλαδή να παίρνεις αναπνοή κάθε 3,5 ή 7 χεριές) δεν είναι υποχρεωτικό για να κολυμπάς σωστά. Ωστόσο, είναι καλό να μάθεις αυτή την τεχνική γιατί έτσι αποκτάς την ικανότητα να μπορείς να αναπνέεις και από την «κακιά» σου πλευρά και έτσι έχεις την επιλογή να αλλάζεις από ποια από τις δυο πλευρές θα αναπνέεις.

 

Καταρχάς, τι σε σταματάει να παίρνεις ανάσα από την άλλη πλευρά; Ποντάρω πως είναι ότι από τη μια πλευρά κάνεις μεγαλύτερη κίνηση και έτσι αργείς περισσότερο να φέρεις το χέρι μπροστά, έχοντας παραπάνω χρόνο να γεμίσεις αέρα.

 

Πρώτα από όλα, πρέπει να μάθεις να αναπνέεις απαλά και ελεγχόμενα. Μου αρέσει να βάζω τους αθλητές που προπονώ να κάνουν κομμάτια και να μην παίρνουν ανάσα για όσο αντέχουν- τονίζοντάς τους να συγκεντρωθούν στην καλή θέση του σώματος, το καλό ρολάρισμα (»δηλαδή το «στρίψιμο» που κάνουμε μέσα στο νερό όταν κολυμπάμε«) και στη συνεχή και σταθερή χεριά χωρίς να σταματάς για την ανάσα. Αυτό θα μπορέσεις να το καταφέρεις πιο εύκολα χρησιμοποιώντας αναπνευστήρα.

 

Εάν μπορείς να το κάνεις αυτό, τότε η αναπνοή και από τις δυο μεριές θα σου είναι πολύ πιο εύκολη διαδικασία. Η διαφορά του να κολυμπάς με και χωρίς αναπνοή είναι ότι απλά για να πάρεις αναπνοή στρίβεις το κεφάλι, χωρίς να αλλάζεις κάτι άλλο στο στυλ σου (τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι). Οπότε, όταν ξεκινήσεις ξανά να παίρνεις ανάσες μετά από κάποια σετ χωρίς να παίρνεις ανάσα ή χρησιμοποιώντας αναπνευστήρα, θα επικεντρωθείς στη μοναδική αλλαγή που είναι να στρίβεις το κεφάλι σου. Επίσης, μην ξεχνάς ότι η σωστή κίνηση από τα ισχία είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να παίρνεις από την κάθε (ή αν τα καταφέρεις κι από τις δύο) πλευρά ανάσα.»

 

 

Πηγή: www.220triathlon.com

Συγγραφέας: John Wood

Μετάφραση/ Επιμέλεια: Μαυρογιάννης Άγγελος 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Σχόλια αναγνωστών
Garmin FR family

Energy Races

Triathlon Hellas

nutrinews

Το trinews.gr είναι ένα portal αφιερωμένο στο τρίαθλο, με ειδήσεις, αγώνες και άρθρα - Όροι Χρήσης - Επικοινωνία: info [at] trinews [dot] gr

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - FitnessPulse.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News