Αρχική Ενημέρωση Αγώνες Αποτελέσματα Άρθρα Προϊοντα & Υπηρεσίες Φωτογραφίες Βίντεο
High5 NSCoaching Kasimis Training X-treme Stores Top Cycles Triathlon
Άρθρα
20 Ιουν 18 ← πίσω

5 Tips για την δεύτερη αλλαγή από την Katie Zaferes

5 Tips για την δεύτερη αλλαγή από την Katie Zaferes

 

 

Η Katie Zaferes είναι μια από τις γρηγορότερες αθλήτριες στις αλλαγές. Η Zaferes συμμετείχε στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο και τερμάτισε τρίτη στο κατάταξη των WTS το 2017 και δεύτερη στον Grand Final του Rotterdam.Η Zaferes ως μια έμπειρη αθλήτρια και αναμφισβήτητα μια από τις κορυφαίες στο άθλημα, ξέρει τη σημαντικότητα της δεύτερης αλλαγής. Αναλυτικά λέει:

 

Εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση

Πάντα εξασκούμαι στο να βάζω γρήγορα τα παπούτσια μου, ειδικά λίγο πριν τους αγώνες. Σιγουρεύομαι πως είναι αρκετά σφιχτά και ότι ξέρω πώς να βάζω το πόδι μου μέσα, από πού είναι το κατάλληλο σημείο να το κρατήσω, κλπ. Για μένα είναι το πίσω μέρος του παπουτσιού και η γλώσσα. Μοιάζω σαν τρελή στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου, γιατί πρώτα θα στριφογυρίσω μερικές φορές, θα πάω για τα παπούτσια μου, θα τα φορέσω και μετά θα τρέξω μερικά βήματα με αυτά.

 

 

Προσάρμοσε τα παπούτσια σου

Στα αγωνιστικά μου παπούτσια χρησιμοποιώ μόνο λάστιχα (ελαστικά κορδόνια), και μερικές φορές ανακαλύπτω ότι είναι πολύ μακριά. Όταν είμαι σίγουρη ότι έχω βρει ακριβώς το πόσο σφιχτά τα θέλω, κόβω το περισσευούμενο λάστιχο, δένω την άκρη τους κόμπο, και μετά καψαλίζω το τέλος με έναν αναπτήρα ώστε να μην ξεφτίσουν.

 


Κοίτα τα κορδόνια σου

Επίσης έμαθα από τον σύζυγό μου να κάνω ανάποδο κόμπο και έτσι ξεκινάω από την κορυφή όταν βάζω τα λάστιχα και έχω τον κόμπο προς τη μεριά του δαχτύλου (στο κάτω μέρος δηλαδή του παπουτσιού). Δεν είμαι σίγουρη αν αυτό κάνει κάποια διαφορά στην απόδοση, αλλά σίγουρα μπορώ να βάλω δύναμη στο πάνω μέρος του ποδιού μου χωρίς να φοβάμαι μη μου λυθεί ο κόμπος και μου φύγουν τα κορδόνια.

 


Πρόσεξε στο ταξίδι

Όταν ταξιδεύω συνηθίζω να γεμίζω τα παπούτσια μου με πράγματα όπως θήκες από γυαλιά, έτσι ώστε να μένει ανοιχτό και να διατηρεί τη φόρμα του για να μπαίνει το πόδι μου εύκολα.

 

 

Δοκίμασέ τα πριν τον αγώνα

Πριν τα τοποθετήσεις στη ζώνη αλλαγής, σιγουρέψου ότι πάντα τσεκάρεις τα παπούτσια σου και ότι τα αδειάζεις. Έτρεξα έναν ολόκληρο αγώνα με την κάρτα- κλειδί του ξενοδοχείου μου στο παπούτσι μου γιατί απλά ξέχασα να τσεκάρω αν είναι άδειο πριν το βάλω στη ζώνη αλλαγής.

 

 
Πηγή: www.triathlete.com
Μετάφραση/ Επιμέλεια: Μαυρογιάννης Άγγελος

 

 

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Σχόλια αναγνωστών
Garmin FR family

Energy Races

Triathlon Hellas

nutrinews

Το trinews.gr είναι ένα portal αφιερωμένο στο τρίαθλο, με ειδήσεις, αγώνες και άρθρα - Όροι Χρήσης - Επικοινωνία: info [at] trinews [dot] gr

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - FitnessPulse.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News